REKLAMAATIO

Mikäli olette todenneet toimittamamme tuotteen vialliseksi, pyydämme, että jätätte siitä reklamaation käsiteltäväksemme. Antamalla meille palautetta annatte meille tilaisuuden parantaa palveluamme ja kehittää toimittamiemme tuotteiden laatua!

REKLAMOINTIKÄYTÄNTÖMME

  1. Täyttäkää alla oleva reklamaatiolomake mahdollisimman tarkasti ja informatiivisesti. Mitä enemmän saamme tietoa viallisesta tuotteesta, sitä nopeammin pystymme palvelemaan Teitä. Kuva(t) viallisesta tuotteesta nopeuttavat yleensä reklamaation käsittelyä ja helpottaa hahmottamaan reklamoidun asian.
  2. Älkää heittäkö virheellisiä tuotteita roskiin, sillä näytteet ovat oleellisia reklamaation käsittelyn kannalta. Jos kyseessä ovat esim. kertakäyttöiset tuotteet, tarvitsemme yleensä näytteeksi myös kyseisen erän käyttämättömiä tuotteita.
  3. Kun olemme käsitelleet reklamaationne, olemme Teihin yhteydessä ja sovimme jatkotoimenpiteistä. Ettehän lähetä itse tuotetta meille ennen kuin olemme ottaneet yhteyttä ja keskustelleet reklamaation jatkotoimenpiteistä kanssanne.

 

Lisätiedot puhelimitse 09 3417 2800.