Ottakaa yhteyttä asiakaspalveluumme mekalasi@mekalasi.fi tai puh. 09 341 72 800 aina ennen kuin teette mitään tuotepalautusta meille.
Hyvitykset
PALAUTTAMINEN
Pakkausohje:
Palautettava lähetys pakataan huolellisesti erilliseen laatikkoon ja mukaan liitetään kopio alkuperäisen lähetyksen lähetteestä tai vapaamuotoinen saate, jos lähete ei ole käytettävissä: Ko. asiakirjasta on käytävä ilmi lähettäjän yhteystiedot ja palautuksen syy. Kaikkiin palautuksen kuljetuslaatikoihin liimataan Mekalasi Oy:n osoitetiedot päälle.
Lähetysohje:
1. Asiakkaan tilausvirhe
Asiakas vastaa virhetilauksesta aiheutuneen palautuksen kuluista ovelta ovelle. Palautus tulee lähettää Mekalasi Oy:n varastoon perille asti kuljetettuna (kts. osoitetiedot alla). Mekalasi Oy ei lunasta postiennakolla, luottopakettina tai jälkivaatimuksella lähetettyjä palautuksia. Hyvityslasku tehdään vasta, kun tuotteet ovat palautuneet varastoomme ja todettu käyttökelpoisiksi.
2. Toimitusvirhe
Mikäli olette saanut väärän tuotteen, palautus tapahtuu PostNordilla ja me lähetämme Teille palautusta varten rahtikirjan tai/ja kollilapun sähköpostin liitteenä. Mekalasi Oy ei vastaa lähetyskuluista, jos palautukseen käytetään jotain muuta kuljetusliikettä.
3. Virheellisen tuotteen palautus
Mikäli olette saanut virheellisen tuotteen, ottakaa yhteys asiakaspalveluumme, jolloin annamme teille tapauskohtaiset ohjeet tai noudattakaa kirjallisen reklamaatio-ohjeen menettelyä.
Tuotepalautukset:
Mekalasi Oy, Ilvestie 3, 01900 Nurmijärvi, Puh. 09 341 72 800, www.mekalasi.fi