MEKALASIN PALAUTUSPROSESSI

Ottakaa yhteyttä asiakaspalveluumme mekalasi@mekalasi.fi tai puh. 09 341 72 800 aina ennen kuin teette mitään tuotepalautusta meille.

Hyvitykset

  • Mikäli kyseessä on asiakkaan tilausvirhe, hyvitämme 70 % tuotteesta veloitetusta hinnasta. Toimitusmaksuja ei hyvitetä.
  • Mikäli kyseessä on Mekalasin toimitusvirhe, hyvitämme tuotteen hinnan kokonaisuudessaan.
  • Tuotteilla, jotka olemme tilanneet toimittajiltamme asiakkaan erikoistoivomuksen mukaisesti ja jotka eivät ole varastotuotteitamme, ei ole vaihto-tai palautusoikeutta.
  • Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön, myyntikelpoinen ja alkuperäisessä avaamattomassa myyntipakkauksessa.
  • Hyvityslasku tehdään sen jälkeen, kun palautus on vastaanotettu, tarkastettu ja hyväksytty varastollamme.


PALAUTTAMINEN

Pakkausohje:

Palautettava lähetys pakataan huolellisesti erilliseen laatikkoon ja mukaan liitetään kopio alkuperäisen lähetyksen lähetteestä tai vapaamuotoinen saate, jos lähete ei ole käytettävissä: Ko. asiakirjasta on käytävä ilmi lähettäjän yhteystiedot ja palautuksen syy. Kaikkiin palautuksen kuljetuslaatikoihin liimataan Mekalasi Oy:n osoitetiedot päälle.

Lähetysohje:

1. Asiakkaan tilausvirhe

Asiakas vastaa virhetilauksesta aiheutuneen palautuksen kuluista ovelta ovelle. Palautus tulee lähettää Mekalasi Oy:n varastoon perille asti kuljetettuna (kts. osoitetiedot alla). Mekalasi Oy ei lunasta postiennakolla, luottopakettina tai jälkivaatimuksella lähetettyjä palautuksia. Hyvityslasku tehdään vasta, kun tuotteet ovat palautuneet varastoomme ja todettu käyttökelpoisiksi.

2. Toimitusvirhe

Mikäli olette saanut väärän tuotteen, palautus tapahtuu PostNordilla ja me lähetämme Teille palautusta varten rahtikirjan tai/ja kollilapun sähköpostin liitteenä. Mekalasi Oy ei vastaa lähetyskuluista, jos palautukseen käytetään jotain muuta kuljetusliikettä.

3. Virheellisen tuotteen palautus 

Mikäli olette saanut virheellisen tuotteen, ottakaa yhteys asiakaspalveluumme, jolloin annamme teille tapauskohtaiset ohjeet tai noudattakaa kirjallisen reklamaatio-ohjeen menettelyä.

Tuotepalautukset:

Mekalasi Oy, Ilvestie 3, 01900 Nurmijärvi, Puh. 09 341 72 800, www.mekalasi.fi